خبرهای داغ:
گفتگوی بسیج با عضو کمیسیون عمران مجلس؛

خدمات گروه‌های جهادی بسیج، نگاه مذهب‌محور ندارد و وحدت‌آفرین است 

نیرو‌های جهادی بسیج، از بطن مردم هستند و هرجا مردم وارد کاری شدند، مشکلات حل شده است. 
کد خبر: ۹۶۲۷۵۳۷
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۲

«عباس صوفی» نماینده همدان در مجلس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به اقدامات گروه‌های جهادی بسیج در مناطق سنی نشین کشور و تاثیر این اقدامات بر افزایش وحدت و همدلی میان اهل تسنن و تشیع اظهار کرد: اساسا هیچ اختلافی بین هموطنان شیعه و سنی در کشور وجود ندارد و سالهاست که اهل تسنن و تشیع برادرانه درکنار هم در کشور زندگی کرده و به هم خدمت رسانی می‌کنند. 

عضو کمیسیون عمران مجلس اضافه کرد: خدمت به هموطنان اهل تسنن در مناطق محروم کشور در قالب گروه‌های جهادی بسیج، یک وظیفه است و هرچقدر این خدمات رسانی‌ها بیشتر و برابر باشد، به افزایش وحدت بیشتر کمک می‌کند. 

صوفی با اشاره به اختلاف افکنی دشمنان دربین شیعه و سنی گفت: خدمات گروه‌های جهادی بسیج، نگاه مذهب محور ندارد و وحدت‌آفرین است 

وی با تاکید بر اینکه خدمات گروه‌های جهادی در مناطق سنی نشین، وحدت بیشتری را به همراه دارد، گفت: نیرو‌های جهادی بسیج، از بطن مردم هستند و هرجا مردم وارد کاری شدند، مشکلات حل شده است. 

نماینده مردم همدان در مجلس یادآور شد: هرچه به گروه‌های جهادی بیشترتوجه کنیم، به دولت و نظام کمک بیشتری شده است. در زمان مشکلات اقتصادی، تکیه بر توان گروه‌های جهادی بسیج، مسائل و مشکلات بیشتری را حل کرده و خدمات بیشتری را به مردم در مناطق حاشیه‌ای و محروم کشور ارائه می‌کند. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار